6 maj 2010
Förändringar
I år, närmare bestämt i juni, har sajten funnits i fem år. Jag är väldigt glad över alla medlemmar som registrerat sig och för de inlägg som skrivits. Jag har lärt mig en hel del och hoppas även att ni har gjort det.
Nu sker dock lite förändringar. Malou, som har varit min samarbetspartner under detta forums hela existens och även från Lavasoft Support Forums, väljer att av personliga skäl lämna forumen som administratör och aktiv medlem. Jag önskar dig all lycka i framtiden, Malou!
Utöver att vi inte kommer att få några kommentarer och råd, samt någon hjälp av Malou sker inga direkta förändringar. Tyvärr har jag inte längre samma kompetens och tid som Malou hade, så jag kommer inte att kunna ge hjälp i samma utsträckning. Däremot hoppas jag att vi tillsammans kommer att kunna ställa upp. Vill du ge särskild hjälp, kanske satsa på att bli moderator eller administratör får du gärna höra av dig till hansen@antispywareforum.se. I dagsläget finns det inga ekonomiska problem, men vill du ge ekonomiskt stöd tas sådant tacksamt emot. Mer information hittar du här: http://www.antispywareforum.se/om_webbplatsen.html
Avslutningsvis kan jag lova att forumet i någon form kommer att existera så länge det finns ekonomiska tillgångar. Det vore sorgligt att ta bort all den kunskap som här är lagrad i tusentals inlägg. En sista utväg vore att stänga forumet och endast ha det för läsning, men det är i dagsläget inte aktuellt utan jag planerar att driva det vidare i nuvarande form.
Har du frågor, funderingar eller kommentarer får du gärna höra av dig till mig. Det går även bra att skriva direkt här på forumen.