Nu har jag ett problem igen!
Datorn hänger sig ibland efter uppstarten, ungefär innan nästan alla program har laddat klar. Jag kan röra musen när den har hakat sig, men jag kan inte trycka på något, och efter en stunds tryckande piper datorn till och datorn låser sig totalt.
Detta händer ganska ofta när jag startar datorn.
Detta börgade hända efter jag diskdefragmenterade datorn för första gången, men jag är inte hellt säker på om det var just det som gjorde att datorn börgade hänga sig.
Det käns inte så bra att datorn börgar krongla såhär alvarligt bara efter 4 månader, men jag antar att alla datorer är långt från perfekta...
En annan sak som hände efter jag diskdefragmenterade datorn är att en F-secure ruta som kommer fram vid uppstarten av datorn kommer upp längst upp i vänstra hörnet istället för i mitten, och själva rutan har blivit lite konstig. Jag vet inte om det kan ha något med problemet att göra, men det var lika bra att nämna det.
Sen har jag en annan fråga, fast den är lite "off-topic" men det käns att den är för liten för en egen tråd:
Vart kan jag se vliken uppdatering jag har på mitt modekort? För jag tror nämligen att det är dags att uppdatera mitt ASUS A8V-E SE. Jag hittade uppdateringarna på den klistrade tråden, men jag vill vara säker så att jag inte "nerdaterar" kortet.
Tack för all hjälp!