Hej! Härligt att det löste sig då
Jag hade aldrig löst det om jag inte fått felmeddelandet från Google Chrome
Sökvägen i vista:Kontrollpanelen > Nätverk och internet > Närverksanslutningar
Jag är väl inne på att det är Telia supporttjänst som ställt till med detta
Bra att du uppdaterat java men du ska inte behöva köra JaVara igen(java har blivit bättre på att bort resterna av gamla versioner på sistone)men visst det gör ingen skada iallafall!
Varsegod,det var härligt att vi lyckades lösa denna besvärliga tråd

Vi får väl hitta på något
Ja du webben med google är det som gäller för att lära och hitta lösningarna,och hålla på med det för det finns knappt ett fall som är det andra likt så det är lite som att lägga pussel måste jag säga
Ta bort verktygen som vi använt:
Hämta hem avinstallationsprogrammet OTCleanIt:
http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe1: Spara ner den till skrivbordet
2: Starta programmet/verktyget genom att dubbelklicka på OTCleanIt.exe
3: Klicka på CleanUp! knappen.
4: Om du får varningar från dina skyddsprogram så ge OTCleanIt tillåtelse att få tillgång till Internet.
5: De olika fix-program som du har laddat ner kommer att avinstalleras, inkl. detta program, efter en omstart av datorn.
Ta bort alla återställningspunkter så att det inte blir samma skit igen av misstag:
SLUTORD:För att inte riskera att återtälla datorn till någon/några tidigare tidpunkter då eventuella otrevligheter förekom (detta då med tanke på att där finns/fanns otyg i din restore-mapp) så läs gärna igenom nedanstående information samt instruktion för hur man går tillväga med att rensa rent i restore-mappen m.m.
OBS: Välj instruktionen för det Operativsystem just du använder:=>
Systemåterställning:(Så här Inaktiverar/Aktiverar du):Och här kommer mina sedvanliga rekommendationer:Hämta hem/installera
ALLA SÄKERHETSUPPDATERINGAR/PATCHAR M.M.Hämta hem/installera
Service Pack 3 för Windows XP eller Service Pack 2 för Windows Vista Finns att hämta hem från Windows Update/Microsoft Update.
Allt hittas på nedanstående sida:
=>
Lite Tips & Råd för en säkrare dator:Även nedanstående är väl värt att läsa:
=>
Hur blev jag infekterad?Då du gjort ovanstående
Gör en ny TM HJT-logga kopiera in den hit så vi får se att allt är fortsatt rent och fint. Detta för att säkerställa så inget gått fel under ovanstående procedur (EX: Att inget otyg blivit återställt av misstag).
OBS: Kopiera
INTE in loggan (textfilen) som bifogad fil ej heller inom code-taggar eller annat.
Kopiera/klistra in loggan
DIREKT i ditt inlägg.
Mvh laston